Redactie brand 1 reactie(s) za 14 mei 2022, 20:04

Bewoner zorgcentrum Amerongen probeert natte afstandsbediening op te warmen in magnetron

AMERONGEN – Zaterdagavond 14 mei tegen 19.25 uur is brand ontstaan in woonzorgcentrum De Ridderhof aan De Postmeester in Amerongen.

Een bewoner had een afstandsbediening in de magnetron gestopt nadat deze nat was geworden. Hierdoor was veel rookontwikkeling ontstaan in de kamer van de persoon. De brandweer heeft de kamer gecontroleerd en geventileerd.

Een BHV’er heeft rook binnengekregen en is door het ambulancepersoneel nagekeken.

Foto’s : AS Media

20220514200216.jpg 20220514200217.jpg 20220514200218.jpg 20220514200219.jpg 20220514200220.jpg 20220514200221.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

1 Reactie
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
hanniederoos
hanniederoos (@guest_37)
Offline
14 mei 2022 20:21

die mensen zijn in de war

Ook interessant

Weersverwachting Veenendaal

Volg ons

Volg ons