Laatste alarmering:
Datum vandaag Tijd 13:42:25 Veenendaal 125568 Prio Hoog Eenheid | Ambulance 09-134

Ambulance 09-134

zondag 29 november 2020

DONDERDAG 19|11

Gaat u zich laten vaccineren tegen COVID19?

Doe mee aan onze poll op de voorpagina!

Veel mensen willen geen vaccinatie plicht. Er dreigt nu een indirecte vaccinatieplicht te ontstaan. Een kind dat niet is gevaccineerd, mag straks niet naar kinderopvang, je komt een overheidsgebouw niet binnen of je mag niet naar een concert of bibliotheek. De Vereniging Nederlandse Poppodia en Festivals pleit bijvoorbeeld voor een toegangsbewijs op basis van een vaccinatie.

 

Gaat u zich laten vaccineren tegen COVID19? Doe mee aan onze poll op de voorpagina!

Reacties
Reactie van m tims heeft een slechte score. Toon reactie
Score: -13
Marjan Hendriks zegt: spacer
Als ze deze vaccinatie willen verplichten met concequenties dan moeten ze ook iedereen verplichten om het gewone vaccinatie pakket te nemen zoals bnr dktp.
19-11-20 07:34
Score: -1
Corina zegt: spacer
19-11-20 07:56
Score: 4
Mar zegt: spacer
Het begint een beetje op China te lijken. De drempel naar sociale creditscore ligt straks wel erg laag.
19-11-20 08:07
Score: 26
Danielle zegt: spacer
Ik vertrouw het vaccin niet. Op de ene dag komt een fabrikant met een vaccin dat 90% effectief is, de volgende dag een andere fabrikant die zegt: die van ons is wel 92%! En zo elke dag door met een andere producent uit een ander land. Ik vertrouw het voor geen meter:(
Normaal duurt het testen en "veilig" verklaren van een vaccin jaren en nu ineens in maanden? Er gaat ook veel te veel geld in om... ik durf het echt niet aan.
19-11-20 08:40
Score: 7
keulen zegt: spacer
19-11-20 10:32
Score: 3
Remco zegt: spacer
Nee. Simpel om het feit dat het onmogelijk is om de gevolgen op lange termijn te weten. Een vaccin ontwikkelen kost nou eenmaal tijd. En hoe goed men ook hun best gedaan heeft om een zo'n goed mogelijk vaccin te ontwikkelen. Toch is men niet in staat om op lange termijn de gevolgen te weten. Een instituut of instelling die beweerd dat dat anders is liegt!
19-11-20 11:21
Score: 1
Jose zegt: spacer
Ik laat mij vaccineren
19-11-20 11:28
Score: -1
Evert zegt: spacer
Zeker niet!!!

Het gemiddelde vaccin heeft 5 tot soms wel 10m jaar nodig om te testen.
Het MMR-vaccin is er ook veel te snel doorheen getrapt destijds waardoor en hersenbeschadigingen optraden. Niet meer te verhelpen.

Het huidige vaccin heeft zelfs al ruggenmerg ontsteking opgeleverd.

Dus waarom zouden we ons een middel in het lijf laten spuiten tegen een ziekte waar je 99.01% zeker niet aan dood gaat waar je op 33.2% kans hebt om een beetje grieperig te worden.......

Daarnaast is het vaccin op HIV of griep ( met 8000 doden gemiddeld per jaar ) niet eens een verplichting.
Dus alles wijst erop dat het vaccin een heel ander doel heiligt. Controle over jou en mij. Een pas kunnen uitgeven en waarschijnlijk zelfs een nanotechnologie waarmee je op een later tijdstip "uit te schakelen" bent.

Het vaccin nemen omdat je in een risico groep leeft? Onzin en denk helder na. Je hebt je het laten aanpraten dat je een risico bent. Voorlopig is het zebrapad nog altijd 25x dodelijker dan deze "pilot' pandemie.

Denk na! En wees zuinig op het lijf dat je hebt! Blijf baas over je lijf en leven!!!!
Ik zal het met de dood beschermen!
19-11-20 11:35
Score: 8
Rafal Buijs zegt: spacer
NEE ik niet mijn vriendin niet mijn moeder niet en mijn dochtertje van 2 bijna ook niet, heb het niet zo op vaccins zelf vaccin tegen kinkhoest gehad en toch gekregen. Griepprik vroeger genomen kreeg toch griep elk jaar nu jaren geleden ermee gestopt en raad eens geen griep, covid vaccin zal best wel werken en zou voor korte termijn geen probleem leveren maar lange termijn kan je niet weten omdat het binnen een paar maanden ontwikkeld is. Normaal is 10 tot 15 jaar voor een vaccin dus hoe veilig is het nou echt of waarom duurt het normaal zo lang??
19-11-20 11:47
Score: 4
Reactie van Bert heeft een slechte score. Toon reactie
Score: -5
Fred zegt: spacer
Ik ga zeker GEEN vaccinatie doen!! En wat is dat voor een gelul over een soort van verplichting?! Dat mag in een democratie helemaal niet!!!
19-11-20 12:57
Score: 9
Reactie van janhodzelmans heeft een slechte score. Toon reactie
Score: -10
Melvin bosman zegt: spacer
Absoluut niet, heb er geen vertrouwen in
19-11-20 16:23
Score: 2
Theo zegt: spacer
Zeker weten
19-11-20 16:27
Score: 2
Reactie van Wilco heeft een slechte score. Toon reactie
Score: -6
Reactie van Mattie heeft een slechte score. Toon reactie
Score: -11
Arjen zegt: spacer
Kijk naar wie het vaccin keurt en hoe deze organisatie betaald wordt en bepaal dan of je jezelf wilt laten vaccineren
19-11-20 19:15
Score: 2
Wilma zegt: spacer
19-11-20 20:26
Score: 9
Jos zegt: spacer
Ja natuurlijk! We willen toch allemaal onze vrijheid terug. De farmaceutische bedrijven zijn overgevoelig voor een falende vacinatie met veel bijwerkingen waardoor zij een slechte naam door krijgen!!
Even helder nadenken over wat je zegt en over oordeelt, je krijgt 1 of 2 injecties dus niet iets wat je dagelijks moet slikken.
19-11-20 21:19
Score: 1
JanKarel zegt: spacer
Ja Natuurlijk. Deze pandemie is te groot en heeft ontzettend veel inpakt op ons dagelijkse leven, onze vrijheid en economie.
Natuurlijk moet het vaccin wel veilig zijn en goedgekeurd door de Nederlandse instantie(s) die hiervoor verantwoordelijk zijn.
We weten allemaal dat dit virus grote blijvende schade in ons lichaam kan veroorzaken, dus ....... "laten we voor elkaar zorgen".
19-11-20 21:45
Score: 0
Erik van Ginkel zegt: spacer
100% NIET
19-11-20 22:17
Score: 1
Martine zegt: spacer
natuurlijk laat ik mij vaccineren juist wel we willen toch allemaal weer terug naar het oude normaal? je laat je kind toch ook voor allerlei ziektes vaccineren? zijn we daar dan ook zo sceptisch op en je hond? je kat? tja enne meneer die zegt dat je er niet dood aan gaat? er zijn helaas heel veel mensen teveel aan overleden u moest zich schamen om dat te zeggen! en het is zeker ook geen onschuldig griepje waanzin! er zijn ook jonge mensen die het krijgen en als we zo doorgaan en ons niet laten vaccineren hoeveel golven komen er dan nog?
en hoeveel bedrijven en gevallen en onnodig leed kunnen we dan nog verwachten? het is veilig anders doen ze het niet eens. we kunnen ook te sceptisch kijken wel naar het oude leven snakken maar je niet willen laten vaccineren iedereen snakte voor de 1ste golf kwam naar zo, n middel en nu is het ineens niet goed meer ze hebben er juist keihard aan gewerkt om het voor elkaar te maken. en nu is iedereen in paniek om het middel te vaccineren! als iedereen weer naar het oude normaal wil vaccineer je dan het heeft naar mijn weten al veel te lang geduurd. en je helpt ook de zwakke in de samenleving zou er nog maar over na denken de niet willers!
19-11-20 23:25
Score: 4
Johan zegt: spacer
Zeker geen spuit in mijn lichaam.
De griepprik is ook onzin.
Mijn moeder was elk jaar zo ziek van de griepprik.
Weet je al hoe de uitwerking is op jou lichaam.???
Rommel in je lichaam , wie verzin zoiets.
20-11-20 00:52
Score: 8
Trudy zegt: spacer
De producenten zijn gevrijwaard van aansprakelijkheid, de gebruikte stoffen worden niet bekend gemaakt. Een normaal proces om medicijnen te testen en toe te laten duurt vijf jaar. Nu kan De Jong wel zeggen dat ze nu alle testprocessen tegelijk doen, maar dan had hij dat met andere medicijnen ook toe moeten laten.
Ik heb vijf jaar moeten wachten voordat mijn medicijnen toegelaten waren op de Nederlandse markt.
Zolang er zoveel geheimzinnigheid is over het Covid-19-vaccin mag hij die van mij aan een ander geven.
20-11-20 01:11
Score: 3
Jolanda zegt: spacer
Nee, ik sla even een ronde over.. als dat dan gaat inhouden dat ik nooit meer naar een concert zou mogen is dat maar zo. Ik laat mij geen zooi inspuiten waarvan nog niemand weet wat het met je doet in de jaren er na..
20-11-20 08:46
Score: 1
Henk vedder zegt: spacer
20-11-20 12:04
Score: 7
Mattie zegt: spacer
Ik wel, en die het niet doen uitsluiten van evenementen, restaurants etc. die kunnen in lockdown blijven
23-11-20 21:53
Score: -4
Anne zegt: spacer
Nee, ik neem het niet.
Nu is er weer een bericht dat wanneer je corona hebt gehad, je toch antistoffen bij je draagt.
De macht van het geld is te groot, te geheimzinnig. Mijn ervaring is dat wanneer je klachten niet in hun straatje uitkomt, die klacht geseponeerd wordt en niet opgenomen. Zo kan ik ook wel de statistieken beïnvloeden.
erst was het vaccin 90% effectief, toen bleek 62% effectiviteit. Geen ouderen en alleen maar jongeren als testpersonen opgenomen, terwijl ouderen meer kwetsbaar zijn....dat is manipulatie.
Mijn devies is:
Degene die het vaccin willen, neem het vooral. Dan bent u, in uw ogen, ook niet meer vatbaar voor al die mensen die weigeren.
Al die restricties zijn onzinnige wraakachtige verzinsels.
Wanneer u overtuigd bent dat het vaccin 90% werkt, dan kan de rest van de Nederland met de 1,5 meter afstand prima hun gang gaan. Het gaat toch uw huisje voorbij?
De laatste berichten zeggen dat 500.000 mensen in Nederland al positief zijn bevonden. Heleboel zijn niet getest dus het aantal ligt hoger. Met het feit dat immuniteit blijkbaar langer werkt en je na de eerste besmetting minder ziek wordt, is de urgentie van het vaccin voor mensen die nog geen corona hebben gehad.
Aan hen de keuze.
28-11-20 11:07
Score: 0
Geef reactie
Naam
E-mail
YouTube URL
Reactie

Ook interessant

Headlines